Make your own manicure

Who says you can not get a nice homemade manicure? Not me, anyway. However, it is great to get it done at the salon, but  if you want to be economical, it is best to manage it yourself. Seche Vites top coat is the best ever, I really do not understand how I managed without it before?! Dries in seconds, provides an incredible shine and a nail that feels strong.

SWE; Vem säger att du inte kan få till en snygg hemmagjord manikyr? Inte jag i allafall. Dock är det härligt att få det gjort på salong, men vill man vara ekonomisk är det bästa att sköta det själv. Seche Vites överlack är det bästa någonsin, jag förstår verkligen inte hur jag klarat mig utan det innan?!  Torkar på några sekunder, ger en otrolig glans och en nagel som känns stark.

Tagged , , , , , , , , , , , , ,

2 thoughts on “Make your own manicure

  1. Alexandra says:

    Detta är så sjukt konstigt.. jag har följt din blogg via mobilen hela tiden.. men nu har den inte uppdaterat på skitlänge så jag har trott att du inte har gjort.. hade missat massa mysiga inlägg ju.. skumt!

    Såg att du skrev om systemkamera och webbdesign.. läser du någon kurs eller ska du lära dig själv?🙂 Så roligt.. imorgon ska jag på ett möta och ska starta upp mitt egna företag inom just foto och webbdesign🙂 säg till ifall du behöver hjälp med något vännen🙂 Måste komma upp och hälsa på snart också känner jag🙂

    Kram🙂

    • Ida says:

      Jag har varit urusel på uppdatering, I know. Men jag känner verkligen att jag vill det här. Det är ett utmärkt sätt att hålla sig up to date. Så nu kan du räkna med uppdatering +/- 1 om dagen iaf🙂 Starta företag låter ju hur roligt som helst! Du MÅSTE komma hit så du får berätta mer! Jag läser ingen kurs för tillfället, men planen är att göra det. Svårt att få tummen ur röven tydligen🙂 Komvux har en massa roliga kurser (även om de är gymnasiebaserade) så kan det komma att bli ett alternativ. Jag vill gärna suga på karamellen innan jag bestämmer mig😛 Vi har massa att prata om känner jag🙂 Kram

Leave a Reply

